Velkommen til Sion Ingedals nettside

For ordet om korset er vel en dårskap for dem som går fortapt, men for oss som blir frelst, er det en Guds kraft. 1. Kor. 1:18

Vil du høre musikk? klikk på heddingen øverst.

 

Sion Ingedal er en evangelisk menighet som formidler det glade budskap til mennesker. Vi forkynner Jesus Kristus til frelse for alle mennesker. Du er hjertelig velkommen til å besøke oss i menigheten. Du finner oss ved å klikke HER

 

Dagens bibelord finner du her HER 

 

Se fullstendig aktivitetsliste for Sion Ingedal - Klikk HER

 

  • Menighetens aktivitetsliste finner du litt lenger nede på denne siden under "På plakaten" under heddingen over "Hva skjer" 
  • For mer informasjon om menigheten, klikk på linkene i heddingen over.
  • Kontaktinformasjon til menigheten finner du under heddingen "kontakt oss" eller HER

 

Sion, Ingedal er en evangelisk menighet som forkynner det glade budskapet til mennesker. Vi ønsker å være en menighet som følger Jesu Ord i Matteus Evangelium 28:18-20 hvor det står:  

  • Og Jesus trådte frem, talte til dem og sa: Meg er gitt all makt i himmel og på jord; gå derfor ut og gjør alle folkeslag til disipler, idet dere døper dem til Faderens og Sønnens og den Hellige Ånds navn, og lærer dem å holde alt det jeg har befalt dere. Og se, jeg er med dere alle dager inntil verdens ende!

 

Les forstanderens hilsen til menigheten. 

Klikk HER

* * * * *

NYHETER PÅ PLAKATEN

Nedenfor kan du lese om viktige hendelser i menigheten. En fullstendig oversikt over menighetens aktiviteter finner du under heddingen: "Hva skjer" eller klikk Her

VELKOMMEN TIL SION, INGEDAL

Vi ønsker å være en menighet hvor alle mennesker kan oppleve et godt og varmt fellesskap i Herren Jesus Kristus. Vil du vite mer om oss kan du klikke på tekstene i menyen ovenfor. Der vil du finne mye informasjon om oss.

Bilde av Sion, Ingedal - Et flott og topp moderne menighetshus

Webansvarlig

Smiler  Øystein Gaulin - Mailadresse: oysgau@gmail.com  Smiler stortSmiler stort